خط تولید رنگ طبیعی
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

تولید رنگدانه های طبیعی از گیاهان و بخش های مختلف گیاه به دست می آید که این روزها روش تولید رنگ طبیعی نیز بسیار رونق گرفته است و رنگ خوراکی طبیعی در صنایع غذایی و شیرینی ها استفاده می شود. تولید رنگ دانه های طبیعی از چغندر، اسفناج، زردچوبه و دیگر گیاهانی که قابلیت رنگ گیری آنها بالا است استفاده میکنند. 

با راه افتادن این صنعت که  تولید رنگ طبیعی انجام می شود افراد زیادی با سرمایه گذاری در خط تولید رنگ طبیعی کسب و کاری را برای خود راه اندازی کردند و از این راه به پیشرفت های بسیار زیادی رسیدند.

اما رنگ دانه هایی که در صنعت غذا مورد استفاده قرار می گیرد به سه بخش متفاوت تقسیم بندی می شود:

  • رنگ دانه های طبیعی 
  • رنگ دانه های مشابه طبیعی 
  • رنگ های صنعتی 

رنگ های خوراکی از منابع طبیعی که در سه دسته قرار میگیرند ساخته می شوند، منبع گیاهی، حیوانی یا معدنی. دستگاههای تولید رنگ خوراکی شامل: سیستم سورتینگ، برج های تقطیر و جداکننده، آسیاب ها، مخزن های نگهدارنده رنگ مورد نظر و دستگاههای بسته بندی. 

 برای راه اندازی این خط تولید نیاز است که سرمایه ای بین 4 الی 7 میلیارد در نظر گرفته شود که دستگاهها آن خریداری شود. اما این خط تولید بازدهی بسیار خوبی نخواهد داشت چرا که نیازهای اصلی و حساس جامعه نمی باشند و متقاضی های خاص خود را دارد که هر فردی به تنهایی همیشه مصرف کننده رنگ های طبیعی نمی باشد. 

رنگ های طبیعی بیشتر در صنایع غذایی و شیرینی پزی مورد استفاده قرار میگیرد و به همین دلیل تعداد تولید کنندگانی که در خط تولید رنگ طبیعی فعالیت دارند آنقدر زیاد هستند که دیگر نیازی به خط تولید جدید نمی باشد و از این رو بهتر است در راهی قدم نگذارید که با رقیبان و چالش های آنان مواجه شوید و سوددهی شما بسیار دیر اتفاق می افتد. 

شرکت سارگن استون مجموعه بسیار بزرگ در زمینه ارائه خطوط تولیدی می باشد که به شما این فرصت می دهد تا با سرمایه هایی که در اختیار دارید یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کرده و کسب و کار خود را شروع کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: